Chiesa e Cunventu di S. Agostino

Pin-G Semu arrivati n’ta unu di li posti cchiù caratteristici di la Strada Mastra e davanti a una di li chiesi cchiù beddi di Salemi.

DSCN0787U cunventu, fundatu da u Generale Falciglia, risale a lu 1400, mentri a chiesa fu costruita versu lu 1250. Anticamente vicinu a la chiesa surgia una di li porti di la città: Porta Aquila. Oggi dintra a chiesa è esposta na collezioni d’argenti e paramenti sacri chi vennu da varie chiese salemitane.

Acciancu l’altari maggiore truvamu un  coru e n’ta u mezzu u’altare di lignu cu sutta l’urna di la Martire S. Vincenza. A chiesa avi tri ampie cripte pi li sepolturi di li parrini e di salemitani illustri.

ago2


Scinnennu pi la stratuzza a la vostra destra s’arriva a lu Cunventu cu lu so Chiostru chi un vi putiti perdiri. Continuannu a scinniri si trasi n’ta lu quartere arabu di lu Rabato (non compreso in n’ta stu tour).

U Chiostru

Oggi u cunventu è sede di uffici comunali. Trasennu putiti nutari n’ta lu mezzu na speci di puzzu. Altro non è che na cisterna pi cogghiri l’acqua quannu chiovi. A sinistra si trasi n’ta la cripta di la chiesa.

ago3

Di solitu quannu n’ta lu paesi ci su festi o occasioni mpurtanti u chiostru s’inchi di tavulati pi fari esposizioni o degustazioni e poi vennu fatti spettacoli dunni si sona e s’abballa. Fativi du passi sutta lu porticu e goditivi lu friscu.


A prossima tappa di lu nostru tour è Ico-PinBlackPiazza Dittatura.

Torna alla Mappa